Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 23 september 2008

Av John - 23 september 2008 22:43

Sitter och svär för mig själv att Freddie Mercury är död, ja det är så illa så att det får mig att gråta ibland eftersom jag har helt plötsligt den här sommaren börjat älska Queen. Lyssna på Queen lika ofta som jag lyssnade på Korn förra året, alltså hela tiden. Skillnaden är att jag har kunnat se Korn live, jag har kunnat se Maiden live, jag har kunnat se Mötley Crüe live, jag har kunnat se Guns n' Roses live (även fast jag valde att inte göra det) men jag kan inte se Queen live med Freddie Mercury.

Jag älskar någon som har dött... ja, det är Freddie som gör bandet Queen värt att lyssna på. Det är oschysst emot de andra musikerna, de skriver otroligt bra låtar alla fyra av dem men det är Freddie som ger det där extra som gör bandet så stort som det blev. Jag älskar någon som har dött.

Av John - 23 september 2008 21:16

Jävla FITTA! Satans KUK!


Svordomar, alltihopa. Jag sa fitta och jag sa kuk. Båda två orden intresserar mig. Inte för att jag möjligtvis söker efter fitta konstant och leker med min kuk konstant med jämna mellanrum utan för att det är två ord som är väldigt speciella. De kännetecknar nämligen mannens och kvinnans könorgan. Som om de vore negativt laddade. Det är FULA ord om våra könsorgan. Finns det något fult ord för våra händer? Nej. Finns det något fult ord för våra fötter? Nej. Finns det några fula ord för några andra organ? Som lungorna eller hjärtat? Nej. Men det finns fula ord för könsorganen.

Jävligt märkligt eftersom en hel del av våra tankar kretsar kring just de två sakerna, särskilt när de förenas... KNULLA! En till svordom. Knulla. Finns det något fult ord för kramas eller ta i hand? Nej. Finns det något fult ord för att prata? Nej.

Kan det bero på att sex överhuvudtaget är tabubelagt än idag när det kan vara så vackert mellan två personer som älskar varandra så att istället för att säga de ord som är politiska korrekta som penis, vainga och samlag så blir det automatiskt fula eftersom det handlar om ett tabubelagt ämne.


Det är något man kan tänka på, skulle ha hört med min svenska lärare när jag fortfarande gick i skolan.

Av John - 23 september 2008 16:45

Jag är så fruktansvärt dålig på namn så det inte är klokt. Nej seriöst det är hemskt. Det tog mig cirka 1 månad att lära mig Mandas namn. När min mamma fyllde 50 träffade jag min kusin och hennes pojkvän, även fast jag har träffat han flera gånger förut så glömde jag totalt bort hans namn och var tvungen att fråga vad han hette... Jag glömde bort namnet under en period av 5 minuter på Hannah, trodde hon hette Therese. En gång när jag träffade Jocke och Andreas, mina två kusiner i Sthlm så hälsade jag på Andreas och så stog jag och titta på Jocke och kom inte på vad han hette. Är detta nonchalans eller är det bara otroligt kasst minne?


Tänker på en kille som jag träffade i somras och hur han behandlas. Innan jag träffade honom tyckte jag att det lät fel, när jag träffade honom förstog jag att det var fel och när jag ser tillbaka inser jag att det är fel. Det värsta är att det är hans flickvän som behandlar han så och hans vän som inte gör någonting åt det även fast hon själv ser hur illa behandlingen är.

För att lätta lite på trycket av irritation (jag började morgonen med Korn) så länkar jag en Korn låt som påminner om honom. Korn - BBK


"There's nothing wrong wanting to be loved

Is there something wrong with me?!

For once in my life I would I'd like to be

Really set free

Let me be me"

Av John - 23 september 2008 15:05

Jag har suttit och tänkt under dagen vad som hade hänt om jag hade slagit fel imorse när jag vaknade. Jag vaknade av att jag slog mig själv med knytnäven i ansiktet, på hakan faktiskt. Om min tunga hade legat väldigt fel i munnen, tror inte att den kan ligga så men skitsamma... mellan tänderna och jag hade slagit och bitit av mig tungan rejält hade jag antagligen förblött och dött. Vad hade det stått i tidningarna då?


"Ungdom dog av självförvållad blödning i sömnen, orsakad av knytnävsslag av sig själv." Det blir verkligen självMORD.

Av John - 23 september 2008 12:29

En av anledningar varför bloggen heter just Sick n' Twisted är för att jag drömmer en hel del sjukt.


Det började med att jag hade en sexuell relation med en person som står mig kanske inte nära på det viset att vi pratar ofta eller umgås men nära känslomässigt. Vi båda sa till varandra att det här gick inte, det är etiskt fel men ändå så gjorde vi det. Sen så hade jag fått jobb som nattvaktmästare på ett museum och av någon underlig anledning ville min pappa följa med första dagen på jobbet. Så vi är där och jag ska bära två stora vaser och jag vill ta hissen men pappa sa att vi skulle ta trappan, jag vägrade men han mer eller mindre tvingar mig och så tappar jag en vas, ovärderlig, i trappan så den går sönder. Jag blev måttligt glad på min pappa då. Sen kommer vi hem, till mina föräldrar, jag bodde där tydligen och hela släkten var där. Helt plötsligt så kommer det en stor älgtjur som jag och personen som jag hade en relation med ska slå ihjäl.... med kryckor. Med ispiggarna på kryckorna. Vi lyckas inte utan flyr, för att sen helt plötsligt vara tillbaka på museumet med Knatte, Fnatte och Tjatte + Uppfinnar Jocke. Nej, jag skämtar INTE. Det här hände verkligen i drömmen. Inte nog med det, Mel Gibson var där också och han var i roll, den rollen han hade i We Were Soldiers så han sprang omkring och sköt ihjäl alla på museumet, det var folk där fast det var natt. Tillslut så blev hela museumet översvämmat och alla drunknade förutom Knatte, Fnatte, Tjatte, Uppfinnar Jocke och jag. Någon öppnade dörren så allt vatten rann ut och sensmoralen var enligt någon av knattarna "Oavsett hur illa det går så har man alltid familjen". Sen när vi skulle gå hem så stannade jag på vägen för att titta på en växt, som hoppade upp i ansiktet på mig och försökte bita mig. Då vaknade jag av att jag slog mig själv i ansiktet i verkligheten.


Det var den mest bisarra dröm jag någonsin har kommit ihåg. Särskilt av att jag vaknade av att jag slog mig i ansiktet för att få bort den här blomman.

Av John - 23 september 2008 00:40

Det finns två saker som svenska folket vill läsa om. Det första är sex, det andra är kändisar. Charlotte Perelli är en svensk schlager"stjärna". Nu måste man inse att det finns bara ett band som har blivit riktiga stjärnor av schlager och det är ABBA. Schlager är som Idol fast för etablerade musiker. Ok, nått till svenskt band lär ha kommit fram bland schlager, jag vet inte. ABBA är det första jag kom å tänka på och det sista för den delen också.


Jag var nere och handlade idag och såg i tidningshyllan så fanns det en tidning, Kryss & Quiz tror jag den hette. Framsidan bestog av en jättestor ansiktsbild av Charlotte Perelli. Det var den absolut fulaste bild jag någonsin har sett på en människa. Ni kan inte tänka er hur ful bilden var. Det här är förstås inte Charlottes fel utan tidningens. För oavsett hur en människa ser ut så kan man alltid ta snygga bilder på den men istället valde den här tidningen att publicera den fulaste bilden någonsin på en person. Min första reaktion var att jag skrattade, faktiskt jag stog där och skrattade åt en tidningsbild mitt i en affär. Ganska bisart. Sen började jag tycka synd om Charlotte för att någon har valt att publicera den där fruktansvärda bilden, jag säger inte att hon är snygg, långt ifrån, men den där bilden var jävlar i mig ful.

Ovido - Quiz & Flashcards