Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 16 september 2008

Av John - 16 september 2008 22:07

Perfektion är när en person har brister. Perfektion är när det finns fel.

Perfektion inom musik är när det låter fel. Perfektion bland människor är när de inte är vackra tills man känner dem. Perfektion i en bild är när den är annorlunda. Hatar när saker är perfekt.


Jag vet inte varför allt ska vara så svårt här i livet. Jag provocerar alltid mig själv till att bli ledsen.


Igår natt drömde jag om att en fd vän blev våldtagen av två okända män och dränkt. Jag vet inte varför jag drömmer sådant.

Det är ingenting som oroar mig men man undrar varför. Faktiskt så trivs jag med att drömma om sådant för det är när jag drömmer lyckliga drömmar som jag blir ledsen och besviken för att det inte är verkligheten.

Av John - 16 september 2008 20:30

Läste förut på ett forum att det fanns B12 vitaminer i sperma. Vad B12 vitaminer än är har jag ingen aning om men det var en vegan som skrev och hon undrade över hur mycket sperma man var tvungen att dricka för att få i sig tillräckligt mycket B12 vitaminer.

Tydligen efter att de hade räknat lite krävs det cirka 2 liter sperma för en daglig dos av B12 vitamin. Det är cirka 575 satser. Detta är ganska mycket.


Min idé, eller snarare association var män som behandlades som mjölkkor. Som stog i en stor, gigantisk ladgård och blev mjölkade i mjölkmaskiner så att sen veganer kan dricka sperma på burk.


"Det där, det var nog något av det sjukaste jag läst på länge.
och ger mig helt läskiga bilder i min hjärna."

En kommentar jag fick på den idén.


Det skulle krävas ganska mycket män om 575 satser utgjorde en daglig dos och säg att varje man skulle komma cirka 2 gånger per dag så krävs det 575 män för två kvinnor. Det skulle krävas enorma resurser för att täcka allas behov.

Av John - 16 september 2008 20:12

Hur ska detta sluta? Har äntligen fått en kallelse till sjukhuset nu. Förhoppningsvis så lokaliserar de problemet och eliminerar skiten så jag slipper ha ont. Är lite skraj att det ska vara något allvarligt och eftersom jag har dragit ut på det så satans länge att det har blivit värre.

Förhoppningsvis så behövs ingen operation men jag kommer ihåg för ett par år sen när jag var inne så sa dem att nästa gång jag kommer tillbaka ska de "skära upp mig". Detta är nästa gång...

Av John - 16 september 2008 19:46

Norge är ett intressant och vackert land. Det finns bara ett problem med Norge och det är att det är bebott av norrmän.

Norrmän är ganska speciella. De tror nämligen på tomtar och troll. Ganska grov generalisering men det är delvis sant. Dessutom är de väldigt duktiga sagoberättare.


Bevis?


Märtha Louise, prinsessa av Norge påstår att hon kan kommunicera med hästar och änglar.

Helge Fossmo, ursprung ifrån Norge. Riktigt duktig sagoberättare som kan övertyga någon att döda en person.

Runar Sørgaard, Sveriges favoritpredikant.


Vad har dessa gemensamt? De är sagoberättare och är ifrån Norge.


Teori av en kompis till mig, tycker den är riktigt kul. Ska inte tas seriöst.

Av John - 16 september 2008 16:19

En person utmanade mig att svara på fem frågor. Vanligtvis skulle jag vägra men eftersom det är faktiskt ganska (o)intressanta frågor fast de blir intressanta som sagt för mig själv för det får mig att titta vad jag har i dessa ställen och jag är hyfsat nyinflyttad. Har inte bott här längre än cirka 10 månader.


Fråga 1: 5 saker som jag har i min frys.


Bacon, räkor, köttfärs, dill och bröd.


Fråga 2: 5 saker i min garderob FÖRUTOM kläder. (Denna blir svår)


2 väskor, en gigbag, klädhängare och en papperspåse.


Fråga 3: 5 saker i mitt badrumsskåp.


Tandkräm, hårspray, tandborse, nagelsax, tvål.




Utamanar inga vidare för jag är en tråkig typ.

Ovido - Quiz & Flashcards