Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 8 september 2008

Av John - 8 september 2008 22:42

En tjej skrev idag på ett forum över att hon var less på killar som skrev till henne med raggningsrepliker via mail där det kunde låta t.ex "dig skulle jag vilja trycka hårt" osv.

Vilka är dessa killar och vad har de för syn på sex egentligen? Tror de verkligen att tjejen ska säga "Okej, ring mig på ..... så knullar vi!" och så händer det? De lär finnas de tjejer som skulle svara så och genomföra det, det tvekar jag inte på men de är ytterst få.

Varför skriver de så till folk? Förväntar de sig seriöst ett Ja? Jag vet inte. Jag har aldrig skrivit så till någon men jag har blivit förfrågad rakt ut i ungefär såhär "Hej, jag är så ensam och saknar någon att vara med. Vill du bli min kk?" och jag svarade nej. Den här tjejen var så snäll så hon mottog det bra vad jag tyckte och så fortsatte vi vara vänner.

Den här tjejen på forumet skrev att när killarna fick ett nej så började dem kalla henne för "hora" och andra saker. Det förbättrar ju chanserna att få ligga ännu mer, jävligt smart och moget på samma gång. Det som oroar mig är att dessa personer är oftast äldre personer, de som jag har sett. De är i 20 års åldern och äldre, ända upp i 30. Det är nästan skrämmande hur de beter sig. Om man inte kan uttrycka sig i talspråk så måste man ju för fan kunna uttrycka sig skriftligt för då har man tid att tänka igenom vad man ska säga, obegränsat med tid t.o.m och att då skriva "hora" är väl det sämsta tänkbara?


Men sanning å säga så är det många dumhuvuden här i världen. Både killar och tjejer. För något år sen skulle jag träffa min fd flickvän Maria. Så det som händer är att jag är påväg till bussen, ensam och så står det tre killar i min ålder vid en bro som jag ska korsa. De gestikulerar att de onanerar/runkar åt mig. Jag pussar åt dem och då börjar de skrika att de ska döda mig. Okej... här har vi 3 överkåta tonåringar i mitten av Ekerö Centrum som ska hota att döda mig. Man blir ju jävligt rädd, ska de skjuta mig inför hela Ekerös befolkning? Dödade de mig? Bevisligen inte, däremot tvekar jag inte på att de skulle ha slagit ner mig om det var på natten.

Det som händer senare är däremot beundransvärt... modigt. Jag är en sådan person som man lägger på näthinnan om man har sett mig, i.a.f var jag det tidigare, särskilt om man har hotat att döda mig. Så när jag ska till samma buss dagen efter så står en av killarna där, ensam. Vad gör han? Han går ifrån mig och lämnar busshållplatsen och ställer sig på avstånd och kommer tillbaka när bussen kom. Va? Var han rädd för mig? Skämdes han? Eller hade han inte sina kompisar? Jag tror inte han gick därifrån för att göra något annat eftersom jag såg ju honom stå längre bort ensam och titta på mig.

Någon annan som måste vara rädd för mig är min granne... som inte vågar att prata med mig utan skriver lappar istället. Vart ska jag skicka tillbaka lapparna?


Folk har svårt att ta till sig tillsägningar. Okej, jag har svårt att ta IN information ibland och det har förstört ett och annat. Det säger jag inte emot men jag försöker lyssna. Jag försöker förstå. En del försöker inte ens det utan blir förbannade om någon säger till dem. En del blir riktigt förbannade...

Människan är riktigt konstig men framför allt riktigt dum i huvudet ibland. Det vore hyckleri av mig om jag sa att jag inte förolämpade människor, jag förolämpar en hel del människor ganska ofta eftersom de inte har modet eller förmågan att prata, diskutera, kommunicera eller om de helt enkelt har gjort något som har sårat mig. Det gör jag, det gör nog varje människa. Det är mänskligt skulle jag tro, men snälla... gör det med stil. Att säga "hora" till någon är bara barnsligt och om man blir kallad för hora tycker jag att man inte ska ta åt sig utan snarare tycka synd om personen som sa ordet för deras IQ ligger under deras fysiska ålder och då är det riktigt illa.


"I hate hearing shit

You're so full of it
What's your problem today?"


Korn - Ass Itch (Modifierad)

Av John - 8 september 2008 22:11

Jag känner skammen och jag blir tokig. De känslor som jag känner just nu är inte desamma som jag hade tidigare.


Sitter och lyssnar på Seed med Korn. Om och om och om och om och om och om och om och om och om och om igen. Ni fattar vinken. Texten gör mig tokig. Man associerar lätt både till själv och andra människor.

Hatar att tillhöra det förflutna, förgångna.

Av John - 8 september 2008 15:17

Spelade gitarr, slog lite fel och nu är min tumme mer eller mindre paj. Den är alldeles öm. Det är farligt att spela gitarr. Särskilt om man spelar utan plektrum

Ovido - Quiz & Flashcards