Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 28 september 2008

Av John - 28 september 2008 22:37

Vart tog de intressanta människorna vägen? Ska det vara så jävla svårt att hitta en person som kan samtala? Jag tror jag har lyckats med det TVÅ gånger i mitt liv och båda gångerna tog jag det över gränsen, den där gränsen man inte ska ta det över om man vill att det ska vara förevigt utan istället så blev jag för tajt med båda personerna och båda gångerna slutade det illa. T.o.m senaste gången sa jag "Nej, det ska inte bli så." men vad hände? Jo fan blev det så och nu så sitter jag i en värld utan intressanta människor. I en värld där människor pratar om skit som man blir så jävla less på att lyssna på och jag säger en massa skit som människor blir så jävla less att höra på. Det är inte någon vidare lysande kommunikation.


Önskar det fanns någon KILLE som var lika intressant som en del tjejer är. Fast det skulle väl sluta med att jag blev kär i han också antagligen och så skulle jag ligga med honom och sen skulle allt vara över... igen.


Btw, såg filmen Sicko av Michael Moore. George Bush, underbar president. Han pratade med en äldre kvinna och hon sa "Jag har tre jobb." och Bush svarar "En fantastisk amerikansk kvinna." Vad fan är det som är så fantastiskt med tre UNDERBETALDA jobb? Om hon hade fått en dräglig lön på ett av jobben så skulle hon kunna jobba och leva ett drägligt liv istället för jobba dag in och ut hela livet. Nej, vi vill att människor ska jobba så mycket som möjligt för deras liv spelar absolut ingen roll, huvudsaken vi kan spara och spendera pengar på viktiga saker! Som Irak... Afghanistan... Ja ni vet, viktiga saker!

Av John - 28 september 2008 21:59

Det är oroväckande många som kommer in på den här bloggen som har sökt på "fitta" på google, det måste jag säga. Eller oroväckande är det väl inte men majoriteten är fittor som har kommit in hit om jag säger så. Nej, jag menade att de har sökt på fitta. Ursäkta, blandade ihop orden där.


Tror målgruppen på den här bloggen är antingen pojkar mellan 12 och 15 eller män mellan 45-50. Då måste jag skriva om saker som de är intresserade att läsa om, som pokémon eller bilar. Fast nej... det finns en gemensam nämnare mellan dessa två målgrupper och det är ordet fitta.

Ovido - Quiz & Flashcards