Sick-n-Twisted

Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Sjuka drömmar

Av John - 23 september 2008 12:29

En av anledningar varför bloggen heter just Sick n' Twisted är för att jag drömmer en hel del sjukt.


Det började med att jag hade en sexuell relation med en person som står mig kanske inte nära på det viset att vi pratar ofta eller umgås men nära känslomässigt. Vi båda sa till varandra att det här gick inte, det är etiskt fel men ändå så gjorde vi det. Sen så hade jag fått jobb som nattvaktmästare på ett museum och av någon underlig anledning ville min pappa följa med första dagen på jobbet. Så vi är där och jag ska bära två stora vaser och jag vill ta hissen men pappa sa att vi skulle ta trappan, jag vägrade men han mer eller mindre tvingar mig och så tappar jag en vas, ovärderlig, i trappan så den går sönder. Jag blev måttligt glad på min pappa då. Sen kommer vi hem, till mina föräldrar, jag bodde där tydligen och hela släkten var där. Helt plötsligt så kommer det en stor älgtjur som jag och personen som jag hade en relation med ska slå ihjäl.... med kryckor. Med ispiggarna på kryckorna. Vi lyckas inte utan flyr, för att sen helt plötsligt vara tillbaka på museumet med Knatte, Fnatte och Tjatte + Uppfinnar Jocke. Nej, jag skämtar INTE. Det här hände verkligen i drömmen. Inte nog med det, Mel Gibson var där också och han var i roll, den rollen han hade i We Were Soldiers så han sprang omkring och sköt ihjäl alla på museumet, det var folk där fast det var natt. Tillslut så blev hela museumet översvämmat och alla drunknade förutom Knatte, Fnatte, Tjatte, Uppfinnar Jocke och jag. Någon öppnade dörren så allt vatten rann ut och sensmoralen var enligt någon av knattarna "Oavsett hur illa det går så har man alltid familjen". Sen när vi skulle gå hem så stannade jag på vägen för att titta på en växt, som hoppade upp i ansiktet på mig och försökte bita mig. Då vaknade jag av att jag slog mig själv i ansiktet i verkligheten.


Det var den mest bisarra dröm jag någonsin har kommit ihåg. Särskilt av att jag vaknade av att jag slog mig i ansiktet för att få bort den här blomman.

 
 
Sanna

Sanna

23 september 2008 13:45

Ja hade man förklaringar på alla sina underliga drömmar så var det ju OK men det har vi ju inte. Detta var minst sagt en udda dröm och personer som jag VILL drömma om drömmer jag aldrig om medan det oftast kan bli tvärtom. Hoppas efter denna dröm du hade att du blir drömfri i natt och slipper bada och bli uppäten av blommor *ler*

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John - 26 januari 2011 18:17

Efter en diskussion idag på skolan om hur det ser ut hemma hos en så kom jag fram till att disk och sådant inte är mitt problem när det kommer till min lägenhet. Det är alla kortlekar. Mina kortlekar tar upp lite plats men de finns överallt... och de...

Av John - 25 januari 2011 23:47

Fick reda på idag att mitt företag har blivit bekräftat så det är en väldigt god nyhet, så med andra ord så kan folk äntligen börja boka mig. Håller på väldigt aktivt att locka personer till min facebookgrupp, vilket som en del skulle kunna uppfatt...

Av John - 24 januari 2011 22:17

Finns ny magi uppe på Youtube nu. Glöm inte att kolla in det samt subscriba för att hålla er uppdaterade!   Partytricks som går att göra på fester. Hur-man-gör kommer med i mars nummer av Slitz!   http://www.youtube.com/user/lessclues?feature...

Av John - 23 januari 2011 20:07

Magi är verkligen en för liten konstform. Startade upp min facebooksida till mitt företag i förrgår när jag var på Slitz, idag har vi gått om Joe Labero's facebooksida.   Det är en sanning med modifikation. Joe Labero har även en sluten sida som ...

Av John - 23 januari 2011 02:26

Varit borta ett tag nu nere i Sthlm, av anledningen att jag blev intervjuad av Slitz om magitrick, så på tillstånd av Svensk Magisk Cirkel så lärde jag ut ett par standard magitrick som man kan göra på förfesten! Inte för svåra, inte för lätta, en br...

Ovido - Quiz & Flashcards