Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 27 september 2008

Av John - 27 september 2008 20:19

Såg en film idag med Merryl Streep och Rene Zellweger (!?, stavning...)

Riktigt hemsk film, handlar om en mor som blir cancersjuk och dottern måste ta hand om henne.

Jag har aldrig gillat Rene men hon var faktiskt riktigt bra i den här filmen.


Det är någonting... någonting med den här datorn som säger mig att det är en "confirmed kill". Internetet går jävla segt, inte själva internetet utan hur datorn behandlar rutorna.


Något annat som är snart "confirmed kill" är min bilkörning. Jag kör bra trots allt men mina nerver är skit. Jag är rädd när ANDRA kör som har erfarenhet och jag är fan ännu räddare när jag kör. Det vore så jävla pinsamt om JAG körde ihjäl mig själv och/eller någon av mina förläldrar eller senare när jag har körkortet, båda. Eftersom jag är så jävla skraj att de ska döda mig så vore ironin om jag dödade dem.

Ovido - Quiz & Flashcards