Sick-n-Twisted

Direktlänk till inlägg 10 september 2008

Tillbakablick, Tyskland

Av John - 10 september 2008 12:48

Jag har tänkt mycket på det jag tänkte när jag gick ifrån Zoologergarten (stavning...) till Haubtbanhof (stavning...) i Tyskland. Sista natten, för vi skulle åka hem så när vi vaknade upp den morgonen skulle vi vara i Malmö. Om det var någon form av profetia, jag vet inte... Jag gick där, ganska stressad i mina tankar och jag ville inte missa tåget. Vi hade två timmar på oss men ändå var jag stressad. Jag tänkte såklart på Hannah för jag skulle träffa henne dagen efter och längtan var något enorm. Den tisdagen var den längsta i mitt liv tror jag. Minutrarna blev till timmar. Så när jag gick där emot Haubtbanhof så lyssnade jag på musik, Lets do this now. Kommer ihåg det här som om det vore igår. Lets do this now är en riktigt, riktigt bra låt som handlar mer eller mindre om att slå ner folk som man hatar men det finns ett stick i låten som fick mig att börja skratta och jag kommer ihåg tanken "Det här kommer att hända." Så att det verkligen hände förvånar mig inte... Jag är inte ett dugg förvånad för jag vet vad jag trodde och tänkte och jag förvarnade henne men hon sa emot (såklart). Det var att hon kommer att avbryta det hela när det närmar sig slutet.


Texten?


"Don't you know that you can touch me? Don't you know that you can bring me down. My life would be so easy now if you hadn't stepped acrossed that line."


För att citera en till text som beskriver exakt hur det känns att bli blåst vid mållinjen...


"I am going insane
This shit is all about pain
I cannot maintain
As the shit ozzes out of my brain
I wish you could be me
And then then yes you would see
How tired I am
And how she got the best of me
At least you couldnt look at me
While you are raping me
You are taking my life and selling it"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John - 26 januari 2011 18:17

Efter en diskussion idag på skolan om hur det ser ut hemma hos en så kom jag fram till att disk och sådant inte är mitt problem när det kommer till min lägenhet. Det är alla kortlekar. Mina kortlekar tar upp lite plats men de finns överallt... och de...

Av John - 25 januari 2011 23:47

Fick reda på idag att mitt företag har blivit bekräftat så det är en väldigt god nyhet, så med andra ord så kan folk äntligen börja boka mig. Håller på väldigt aktivt att locka personer till min facebookgrupp, vilket som en del skulle kunna uppfatt...

Av John - 24 januari 2011 22:17

Finns ny magi uppe på Youtube nu. Glöm inte att kolla in det samt subscriba för att hålla er uppdaterade!   Partytricks som går att göra på fester. Hur-man-gör kommer med i mars nummer av Slitz!   http://www.youtube.com/user/lessclues?feature...

Av John - 23 januari 2011 20:07

Magi är verkligen en för liten konstform. Startade upp min facebooksida till mitt företag i förrgår när jag var på Slitz, idag har vi gått om Joe Labero's facebooksida.   Det är en sanning med modifikation. Joe Labero har även en sluten sida som ...

Av John - 23 januari 2011 02:26

Varit borta ett tag nu nere i Sthlm, av anledningen att jag blev intervjuad av Slitz om magitrick, så på tillstånd av Svensk Magisk Cirkel så lärde jag ut ett par standard magitrick som man kan göra på förfesten! Inte för svåra, inte för lätta, en br...

Ovido - Quiz & Flashcards