Sick-n-Twisted

Direktlänk till inlägg 5 september 2008

Den där ensamma känslan

Av John - 5 september 2008 18:57

Den där ensamma känslan börjar krypa sig på när det mörknar ute. Älskar sommaren när det är ljust dygnet runt (i.a.f där jag bor.) Hatar mörker, hatar när det är mörkt och kallt. Det finns inget mysigt i det, eller jo... förförra hösten var mysig men om jag säger varför idiotsämplar folk mig.

Det som är ännu värre är att jag inte har något att göra. Ingen skola, inget arbete än så länge men jag arbetar på det. Det är en konstig känsla att inte ha något att göra. Spelar en hel del gitarr just nu, utvecklar en del saker som hur jag kan mixa mitt gitarrpsel med mitt basspel.


Sitter å tänker tillbaka på Ås och somrarna där. Sommaren i 7an var den bästa sommaren någonsin. Kommer ihåg den som om det vore igår. Har aldrig haft så kul någonsin. Sista sommaren som jag använde till barnasinne till 100% tror jag. För det var sommaren efter det som jag var med Maria och då ställdes det helt plötsligt helt andra krav på en. Sommaren efter likaså. Sommaren efter den så var det jävligt... riktigt jobbig sommar. Fast utan den hade jag aldrig lyssnat på Korn. Sen där här sommaren började fantastiskt men jag tror den skulle kunna ha slutat bättre. Eller snarare velat, eftersom det var bl.a för jag inte trodde dom det slutade som det gjorde.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John - 26 januari 2011 18:17

Efter en diskussion idag på skolan om hur det ser ut hemma hos en så kom jag fram till att disk och sådant inte är mitt problem när det kommer till min lägenhet. Det är alla kortlekar. Mina kortlekar tar upp lite plats men de finns överallt... och de...

Av John - 25 januari 2011 23:47

Fick reda på idag att mitt företag har blivit bekräftat så det är en väldigt god nyhet, så med andra ord så kan folk äntligen börja boka mig. Håller på väldigt aktivt att locka personer till min facebookgrupp, vilket som en del skulle kunna uppfatt...

Av John - 24 januari 2011 22:17

Finns ny magi uppe på Youtube nu. Glöm inte att kolla in det samt subscriba för att hålla er uppdaterade!   Partytricks som går att göra på fester. Hur-man-gör kommer med i mars nummer av Slitz!   http://www.youtube.com/user/lessclues?feature...

Av John - 23 januari 2011 20:07

Magi är verkligen en för liten konstform. Startade upp min facebooksida till mitt företag i förrgår när jag var på Slitz, idag har vi gått om Joe Labero's facebooksida.   Det är en sanning med modifikation. Joe Labero har även en sluten sida som ...

Av John - 23 januari 2011 02:26

Varit borta ett tag nu nere i Sthlm, av anledningen att jag blev intervjuad av Slitz om magitrick, så på tillstånd av Svensk Magisk Cirkel så lärde jag ut ett par standard magitrick som man kan göra på förfesten! Inte för svåra, inte för lätta, en br...

Ovido - Quiz & Flashcards