Sick-n-Twisted

Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Galenskapen fortsätter

Av John - 1 september 2008 11:23

Det blir en hel del musik nu känner jag men det är det enda jag håller på med.


Min relation till musik? Det är mer eller mindre allt här i livet. Jag vet att det låter kliché och det är många som delar min uppfattning på den punkten. Lyssnar på musik dygnet runt, associerar saker med musik, skriver musik osv osv. Nu är jag kanske ganska insöad just när det gäller band för jag lyssnar på enbart ett få band. Just nu är det med Korn och Queen t.ex Börjat lyssna lite på Guns n' Roses igen men som ni hör så är det nästan bara band som fyller arenor runt om världen så det är inte några små lokalband vilket som kan tyckas vara tråkigt.

I.a.f inatt så började jag lyssna på något väldigt olikt det som jag brukar lyssna på och jag kan faktiskt tänka mig spela sån här musik. Eller rättare sagt, jag vill spela sån här musik. Jag har fantiserat om sån här musik sen jag hörde Make Believe med Korn.

Har en liten fantasi om ett band med trummor, bas och sång och sen så är resten av ljuden konstgjorda, typ sån här musik.

(Jag vet att jag sa till en person senast förra veckan att jag gärna vill ha riktiga instrument i hela låten men jag ändrade mig inatt.)


I.a.f den här låten har gått mer eller mindre hela natten, den gick fram tills jag somnade.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John - 26 januari 2011 18:17

Efter en diskussion idag på skolan om hur det ser ut hemma hos en så kom jag fram till att disk och sådant inte är mitt problem när det kommer till min lägenhet. Det är alla kortlekar. Mina kortlekar tar upp lite plats men de finns överallt... och de...

Av John - 25 januari 2011 23:47

Fick reda på idag att mitt företag har blivit bekräftat så det är en väldigt god nyhet, så med andra ord så kan folk äntligen börja boka mig. Håller på väldigt aktivt att locka personer till min facebookgrupp, vilket som en del skulle kunna uppfatt...

Av John - 24 januari 2011 22:17

Finns ny magi uppe på Youtube nu. Glöm inte att kolla in det samt subscriba för att hålla er uppdaterade!   Partytricks som går att göra på fester. Hur-man-gör kommer med i mars nummer av Slitz!   http://www.youtube.com/user/lessclues?feature...

Av John - 23 januari 2011 20:07

Magi är verkligen en för liten konstform. Startade upp min facebooksida till mitt företag i förrgår när jag var på Slitz, idag har vi gått om Joe Labero's facebooksida.   Det är en sanning med modifikation. Joe Labero har även en sluten sida som ...

Av John - 23 januari 2011 02:26

Varit borta ett tag nu nere i Sthlm, av anledningen att jag blev intervjuad av Slitz om magitrick, så på tillstånd av Svensk Magisk Cirkel så lärde jag ut ett par standard magitrick som man kan göra på förfesten! Inte för svåra, inte för lätta, en br...

Ovido - Quiz & Flashcards