Sick-n-Twisted

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Unik vän, bästa vän

Av John - 31 augusti 2008 00:33

Kom precis hem ifrån min mammas fest igen, p.g.a av smärtor. Kul kul... Så medans jag härdar ut dem så tänkte jag skriva ett par rader, ett par tankar.


Jag har en vän, en sann vän, en RIKTIG vän. Det ni, en riktig vän. Jag kan inte komma ihåg någon gång som vi har bråkat. Jag vet att han kan irritera sig på att jag är som jag är ibland och jag på hur han kan vara men det har aldrig varit några problem någonsin.

Jag träffade den här killen för... 14 år sen. Det är ganska länge när jag man tänker sig att jag ska fylla 19 nu i vinter.

Jag var nyinflyttad i Ås, kände inga, hade inga vänner och han var min första vän i Ås. Vi träffades på dagis och började umgås och vi bodde ganska nära varandra. Bara några hus ifrån varandra, samma gata och allting.

Vi umgicks hela tiden när vi var små. Vi gick i samma skola i 8 år.

Vi har varit i Sthlm och sett Queen tribute tillsammans, varit på Storsjöyran, Malmö två gånger, varit i Tyskland Berlin tillsammans. Vi har alltid gjort saker ihop. Vi har spelat spel ihop, vi lanar ihop osv osv. Han är en av de få riktiga vänner jag har. Skulle våga vilja påstå att han är min bästa vän och har alltid varit.

Tack Valdemar för att du är en av de få som får mig att förstå att även fast jag känner mig ensam, även fast folk har lämnat mig så vet jag att du fortfarande kvar och jag kan med all säkerhet säga av att alla personer jag har sagt "Jag älskar dig" till så är du den enda som jag inte har sagt det till som verkligen förtjänar att höra det. Du är den enda utanför släkten som jag har och har alltid älskat. (Kom ihåg att älska någon kan vara ganska brett och man förstår vilken form av kärlek jag känner för dig.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John - 26 januari 2011 18:17

Efter en diskussion idag på skolan om hur det ser ut hemma hos en så kom jag fram till att disk och sådant inte är mitt problem när det kommer till min lägenhet. Det är alla kortlekar. Mina kortlekar tar upp lite plats men de finns överallt... och de...

Av John - 25 januari 2011 23:47

Fick reda på idag att mitt företag har blivit bekräftat så det är en väldigt god nyhet, så med andra ord så kan folk äntligen börja boka mig. Håller på väldigt aktivt att locka personer till min facebookgrupp, vilket som en del skulle kunna uppfatt...

Av John - 24 januari 2011 22:17

Finns ny magi uppe på Youtube nu. Glöm inte att kolla in det samt subscriba för att hålla er uppdaterade!   Partytricks som går att göra på fester. Hur-man-gör kommer med i mars nummer av Slitz!   http://www.youtube.com/user/lessclues?feature...

Av John - 23 januari 2011 20:07

Magi är verkligen en för liten konstform. Startade upp min facebooksida till mitt företag i förrgår när jag var på Slitz, idag har vi gått om Joe Labero's facebooksida.   Det är en sanning med modifikation. Joe Labero har även en sluten sida som ...

Av John - 23 januari 2011 02:26

Varit borta ett tag nu nere i Sthlm, av anledningen att jag blev intervjuad av Slitz om magitrick, så på tillstånd av Svensk Magisk Cirkel så lärde jag ut ett par standard magitrick som man kan göra på förfesten! Inte för svåra, inte för lätta, en br...

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards