Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av John - 3 augusti 2008 16:19

Har riktigt trist just nu, finns inget att göra och det regnar ute.


"All day I dream about sex

All day I dream about fucking"


Korn - ADIDAS

Av John - 3 augusti 2008 14:27

Dåligt väder, riktigt kasst väder. Alla är inomhus, mina föräldrar är lediga idag... När de arbetar är det riktigt lugnt och skönt, bara jag och två katter men när de är här så är det fullt i huset/rummet.


Vill hem till Östersund igen men då blir det inge körkort, för jag måste ta det här så jag kan öva.


GTA4, 18 speltimmar, 32% klarat. Ser ut som jag kommer ha mycket att göra. Tack gode gud att de gör ett spel med längd så man har något att göra så man inte klarar ut det på 5 speltimmar.

Av John - 3 augusti 2008 01:21

Var vaken hela igår natt, höll på att maila om spöken osv.

Jag tror på paranormal aktivitet men jag tror inte på änglar och demoner. Men spöken, ja visst men inte hemma hos mig (tack gode gud.)


Varför tror/vill jag inte tro på änglar och demoner? Därför jag hoppas att det inte finns någon himmel eller helvete. Det vore trevligt med en himmel men om man hamnar i helvetet vore det mindre trevligt...


I.a.f idag har jag varit på handledarkurs inför körkort. Blev riktigt nervös, de snackade hela tiden om olyckor och döden där borta...


Lägger upp en bild på mig och Nikki Sixx, min katt när vi tittar på tv.


"I don't want this to go away

Go away

I'm so scared

I can't think of going on

We all crumble

We crumble under pressure

Pressure

Go live it up

We're livin it up"


Korn - It's gonna go away

(http://www.youtube.com/watch?v=j5M8w1s1MmY)

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards