Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av John - 15 augusti 2008 11:54

Satt precis om lyssna på en Queen låt som heter Don't try suicide. Ganska glad låt, youtuba den om ni vill. Texten går:

"Don't try suicide
Nobody's worth it
Don't try suicide
Nobody cares"

Sen tar jag och byter spellista och så kommer Korn - Dead Bodies Everywhere! Yeah. Coolt namn. Text?

"Hate! A sick mom

With a fucked dad

Dealing with your life

Dead bodies everywhere"


Verkligen motsatta poler.


Btw, MTV brevet var seriöst. Kollade www.mtv.se och därifrån blev jag guidad till hemsidan så det var ju kul antar jag, att någon bryr sig någon gång. Antar att 5 miljoner andra personer har fått samma brev men skitsamma, någon mailade åtminstone.

Av John - 15 augusti 2008 00:37

Saknar GTA4. Vill typ åka hem till mina föräldrar för att spela det. Riktigt kul spel faktiskt. Finns inte så mycket att göra på datorn längre, ingenting intresserar mig.

Något som däremot har börjat intressera mig är att träffa personer. Ska träffa en del personer i helgen, kommer bli kul.


Riktigt sugen på chips dessutom, såhär klockan 00:30 mitt i natten. Finns en affär som har öppet men då måste jag gå i typ 15 minuter dit och 15 minuter hem. Kommer hinna somna innan dess så det är inte värt det... Om man inte lyssnar på musik förstås. Som BBK med Korn!


Kom på ett eget korttrick dessutom. Tog lite hjälp däremot av gamla trick och tog och pussla ihop allt. Ungefär så det går till. När jag kan det bättre lägger jag ut film på det eventuellt. Kompis blev i.a.f imponerad så jag är nöjd än så länge.

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards