Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av John - 10 augusti 2008 23:04

Vart tog all vacker musik vägen? Det modernaste band som jag lyssnar på är Korn just nu å de har inte släppt någon låt som jag tycker är rent utsagt vacker under 2000talet. De släppte Dirty på Issues skivan under 90talet och det är den senaste låt som är vacker.


Såhär ska riktigt, riktigt vacker musik låta: http://www.youtube.com/watch?v=NBxqrH6v3Y0&feature=related 

Blir tårögd av den... Vet inte riktigt varför musik har sådan stor påverkan av mitt känslomässiga liv. Associerar allt med musik, allt jag tänker på är musik. Nu när jag inte är med i något band blir jag tokig, jag har flera idéer, jag har texter, jag vill stå på scen... Saknar att stå på scen. Det är det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Det är allt jag vill.

Av John - 10 augusti 2008 14:00

Var ute igår kväll med en kompis och vi kom på att vi ska förändra mig. Inte utseende mässigt i ansiktet eller så utan mina kläder. Har varit svart väldigt, väldigt länge nu. Ända sen jag gick i 6an på Ås skola har jag gått klädd i svarta kläder. Inte nödvändigtvis "metal" kläder utan det har bara varit svart. Anledningen är för min musik och för jag är ganska kass på det där med färger osv. Men nu ska vi ändra på det hade vi tänkt.


"Everytime goddamn I look at my seed

I see something I can't be

Beautiful and care free

That's how I used to be

Like some goddamn fucking freak

I'm so pressured I'm so weak

Something takes a hold of me

Something I can't believe"


Korn - Seed

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards