Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av John - 18 augusti 2008 22:13

Köpte nya kläder tidigare. Tog en bild. Kanske inte den bästa men det är i.a.f mina kläder.


Varför bär jag glasögon? Därför jag vet inte. Jag tycker inte riktigt om hur mitt ansikte ser ut utan dem. Är lite kär i dem. Är en av de töntarna som tycker att man ser bättre ut i solglasögon. Dessutom så har jag en tendens att kisa med ögonen på kort. Så när jag har på mig solglasögon så spelar det ingen roll. Kan lika gärna blunda och ni skulle ändå inte se det.


På lan. Riktigt mycket nöta spel... Börjar bli lite less nu. Vi har hållit på i ett par dagar och det börjar bli riktigt stökigt. När det här lanet är slut så första kvällen så kommer jag INTE att sitta framför datorn å spela. Ska försöka lova det för mig själv, men det är inget löfte som jag kan hålla.


"Pain, it's all the same

Pain, it's all the same

Pain, it's all the same

Pain, it's all the same"


Nuclear Hangover - Pain

Av John - 18 augusti 2008 16:33

Har mycket just nu känns det som, även fast jag har ingenting. Jag vet inte vad man ska prioritera högst, spel, magi eller musik? Jag gillar att spela men det är väldigt, väldigt tidskrävande. Jag gillar att göra korttricks och små trick men det krävs övning och om jag spelar så har jag oftast inte tid. Musik är kul och krävs övning, men just nu så kan jag inte spela någonting för jag har massa människor i min lägenhet.

Borde verkligen sluta spela igen och hålla på med magi på fulltid tillsammans med musiken... tror det är mer utvecklande för mig som person än spela spel.


Ska till doktorn någon gång men jag har totalt glömt bort när. Vet inte ens om jag har fått någon tid...

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards