Sick-n-Twisted

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Sexualiten

Av John - 27 augusti 2008 03:09

Det finns tre sexualiteter som är ganska vanliga. Det är den klassiska heterosexualiteten, den alternativa homosexualiteten och sen den mellan dessa två, bisexualiteten (som diskuteras om det är en riktig sexualitet.)


Jag har tänkt ganska länge på detta. Antar att jag är i den åldern nu när man tänker på sånt här. Jag har varit med tjejer, jag har haft sex med tjejer, jag har varit kär i tjejer, tjejer, tjejer, tjejer.

Tjejer har varit kär i mig, tjejer har haft sex med mig, tjejer har varit med mig, mig, mig mig. Men jag är en kille.

Skulle jag kunna tycka samma sak om en kille som tjejer har tyckt om mig? Eller kan jag tycka samma saker för en kille som jag har tyckt för tjejer? Det är samma fråga egentligen. Frågan lyder: Kan jag bli kär eller ha sex med en kille?

Jag har länge sagt att jag är heterosexuell just eftersom jag har känt det jag har känt för tjejer men lyssna på det här... om man väljer bort sitt egna kön, väljer man bort halva jordens befolkning. Vad är det som säger att ens stora kärlek inte är en kille? Jag menar nu om jag väljer bort halva jordens befolkning så är det en 50% risk att jag väljer bort den person som jag skulle ha älskat.

Kan jag tända på en kille? Kan jag bli sexuellt upphetsad av en kille? Jag kan inte svara på den frågan men jag vet av egen erfarenhet att när man är kär spelar utseendet* ingen roll. Förhoppningsvis gäller det även med kön. Om man är kär spelar kön ingen roll.

Jag vill fortfarande påstå att jag är heterosexuell men jag tycker det är synd... för sexualiteter begränser mig, avsevärt. Även fast man inte tänker på det.


*Om någon av mina fd flickvänner läser detta ska ni alla veta att jag tycker och kommer alltid tycka att ni är vackra. Ingen av er har varit fula i mina ögon, för jag har inga fula vänner. Alla jag känner, oavsett utseende är vackra i mina ögon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John - 26 januari 2011 18:17

Efter en diskussion idag på skolan om hur det ser ut hemma hos en så kom jag fram till att disk och sådant inte är mitt problem när det kommer till min lägenhet. Det är alla kortlekar. Mina kortlekar tar upp lite plats men de finns överallt... och de...

Av John - 25 januari 2011 23:47

Fick reda på idag att mitt företag har blivit bekräftat så det är en väldigt god nyhet, så med andra ord så kan folk äntligen börja boka mig. Håller på väldigt aktivt att locka personer till min facebookgrupp, vilket som en del skulle kunna uppfatt...

Av John - 24 januari 2011 22:17

Finns ny magi uppe på Youtube nu. Glöm inte att kolla in det samt subscriba för att hålla er uppdaterade!   Partytricks som går att göra på fester. Hur-man-gör kommer med i mars nummer av Slitz!   http://www.youtube.com/user/lessclues?feature...

Av John - 23 januari 2011 20:07

Magi är verkligen en för liten konstform. Startade upp min facebooksida till mitt företag i förrgår när jag var på Slitz, idag har vi gått om Joe Labero's facebooksida.   Det är en sanning med modifikation. Joe Labero har även en sluten sida som ...

Av John - 23 januari 2011 02:26

Varit borta ett tag nu nere i Sthlm, av anledningen att jag blev intervjuad av Slitz om magitrick, så på tillstånd av Svensk Magisk Cirkel så lärde jag ut ett par standard magitrick som man kan göra på förfesten! Inte för svåra, inte för lätta, en br...

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards