Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av John - 18 oktober 2008 16:28

Hatar det här. För fem månader sen sa jag "Nej" men gav med mig. Nu säger jag "Nej" men ändå så ger jag med mig! Varför skapar jag dessa beroenden?

Jag vill gärna ha tag på en person just nu och prata men jag kan inte för personen är inte vid datorn och jag har inga pengar på telefonen.


Jag säger gång på gång att jag kan INTE bli såhär men jag är en dålig lögnare för återigen bevisas motsatsen.

Av John - 18 oktober 2008 12:08

På måndag är det dags att sätta igång, då ska musik skapas igen. Tack gode gud, jag har sett fram emot det här i kanske.... 4 månader. Börjar bli riktigt, riktigt rastlös.

Har en hel del saker i huvudet som jag vill få ut nu. Bästa är att man får låna en studio då och då när man har material. Det fanns inte där vi var förut. Förhoppningsvis fungerar den bra och vi fungerar bra så musiken kommer låta bra på band.

Vi har, enligt mig, Östersunds bästa sångare med oss. Det känns riktigt bra att ha någon som kan sjunga för annars brukar det vara lite ont om riktigt bra sångare.

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards