Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av John - 6 oktober 2008 17:12

Det värsta med att vara ensammen är inte att vara ensam. Det värsta med att vara ensammen är att man måste laga mat åt sig själv. Jag har inga problem med att laga mat men då vill jag att fler ska äta så det känns "värt tiden man la ner". Att laga mat åt sig själv känns som bortkastat med tid. Vilket som påverkar mina mattider. De är verkligen oregelbundna. Jag äter när jag är hungrig och jag som inte känner hunger kan det bli lite problematiskt ibland... Försöker åtminstone överleva, jag tänker inte dö för att jag inte åt tillräckligt. Det vore verkligen synd om jag svalt ihjäl i Sverige. Skulle verkligen skämmas då. Innan sommaren lagade jag mat hela tiden, inga problem men då var jag med Tina. Nu kan jag bara laga mat åt mig och kråkorna.


Löven på björken som är precis utanför mitt fönster har fallit, nästan allihopa. Riktigt ledsamt. Längtar till juni... så sjukt mycket.

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards