Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av John - 14 oktober 2008 12:39

Tycker Helmet in the bush har en helt fantastisk text. Jag har, vad kan kan kalla, en dödslängtan. Jag är väldigt nyfiken på döden. Jag är inte rädd för att dö men om jag skulle hamna i en situation där döden är en tänkbar utgång så skulle jag förstås vara skraj men själva döden som att "vara död" skrämmer mig inte. Det är själva fasen då man dör som jag är mest rädd för.

Men samtidigt som jag har den här dödslängtan så har jag även en livslängtan, jag är nyfiken på vad som kommer hända i framtiden med mitt och många andras liv. Så det går + - 0 där. Så därför är valet enkelt, för döden är självklar, livet är inte lika självklart så därför så försöker man överleva så länge som möjligt. När jag säger överleva så menar jag inte att det är något som är otroligt svårt utan ni förstår hur jag menar.


Helmet in the bush pratade jag om, en låt som Korn skrev som handlar om methamfetaminmissbruk.

"I don't feel right

Please God don't let me die tonight

Shit

Die tonight

Fuck

Die tonight

Shit

Die tonight

Fuck"


Ni borde lyssna på den, det låter som en idiottext men "Fuck" och "Shit" är verkligen vackra. När jag hör det och tänker på det så ser jag en person i ett mörkt rum som står i det enda lilla ljus som finns där och vågar inte gå ut i mörkret för han är rädd för det han inte vet.

Av John - 14 oktober 2008 12:18

Har hört granne borra nu i flera dagar, han lär göra om. Men det är bara bra för om han för oväsen på dagen har jag en anledning att lyssna på musik. Kontrar just nu med Korn - ADIDAS, låter betydligt mycket bättre än deras borrljud.


Skulle behöva någon som kan rita jävligt bra och göra flashfilmer. Jag har en skitkul idé i huvudet som jag verkligen vill genomföra, vart hittar man sådanna?

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards