Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av John - 1 oktober 2008 13:53

Sitter och fantiserar om en massa personer just nu. Sitter och tänker på hur olika personer passar in i den miljö som jag längtar till. Skulle de vara helt still och bara titta eller skulle de vara med och hjälpa till för att skapa stämning? Skulle de ens vara det minsta intresserade eller skulle de tänka på annat? De mesta skulle faktiskt vara ointresserade tror jag, t.o.m besvärade. Jag kommer på ungefär en handfull som skulle tycka att det var kul. Två av dem har redan testat det med mig. Båda två tror jag uppskattade det. Skulle aldrig utsätta någon som inte vill för det men det finns ett par som jag är väldigt nyfiken på att se hur de skulle vara. Det verkligen kryper i fingrarna av nyfikenhet, vill bara rycka åt mig dom och åka bort och göra det.


Men vafan är DET då? Jo det är att se en konsert. Korn, Mötley, Maiden, vad som helst. (Fast helst Korn, mest drag då på publiken. Maiden är också riktigt svängigt men det är mest allsång.)

Såhär ska det vara (se publiken)

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards