Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av John - 4 oktober 2008 22:37

Drömmar är någonting som jag både hatar och älskar. Jag kan inte kontrollera mina drömmar. Det finns folk som kan det, jag har lyckats någon enstaka gång bestämma vad som ska hända men det är svårt, väldigt svårt.

När jag är glad så drömmer jag mardrömmar, när jag är arg, sur eller ledsen så drömmer jag glada drömmar. Det är riktigt irriterande, för om jag är t.ex ledsen och drömmer en glad dröm så blir jag så besviken när jag vaknar...

Jag har drömt en hel del sjuk skit genom mitt liv. Jag kan inte dra upp alla mina drömmar för då skulle ni få mardrömmar men de drömmar som har gett mig en otrolig känsla är de drömmar då jag har drömt att jag har dött och gått in i livet efter detta. Det känns som om man har blivit upplyst då ända tills man vaknar och inser att man inte är död och man vet inte vad som händer efter döden.

Kommer ihåg just en särskild dröm där jag drömde att jag blev skjuten av ett automatvapen och dog och jag kom verkligen till himlen. Det var en lycklig dröm! Trodde aldrig att döden kunde vara så trevlig. Det var en klassisk himmel med moln och änglar. Aningen tråkig kanske men jag var fortfarande väldigt glad. Riktigt intressant... tills jag vaknade och upptäckte mig själv fullt levande i min egna säng. Typiskt.

Av John - 4 oktober 2008 17:30

Har spelat Guitar Hero, utvecklas måste jag säga. Det är inget positivt. Det är töntigt att vara bra på Guitar Hero... Skäms över att jag blir bättre, förhoppningsvis kommer detta inte påverka mitt vanliga spelande. Min kusin äger det så jag har spelat med honom. Kommer aldrig att köpa det till mitt Xbox, då köper jag hellre en ny gitarr eller bas.


På tal om bas, det är någon som är skyldig mig en 5 strängad Ibanez Soundgear bas... Vart tog den vägen egentligen?

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards