Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av John - 30 juni 2009 23:55

Ska göra lite förreklam för mitt projekt som jag håller på med just nu som ska startas upp när jag kommer hem och hittar en kameraman.


Efter att ha fått flera önskemål på Youtube att lägga ut fler trick så tänker jag göra en liten miniserie på Youtube och såklart länka varenda klipp hit där jag trollar inför människor så ni vet att jag inte har klippt. Anledningen varför jag vill ha med människor är också för att man kan göra fler trick inför människor än ensam. T.ex "håll ett kort" eller "ta ett kort" grejer fungerar bättre när man har publik än när man är ensam.

Om ni tycker om David Blaine's korttrick så kommer ni säkert gilla detta eftersom det är ganska mycket samma stil. Enkla, små utföranden utan något flashigt.


Hoppas att det finns intresse i att se dessa klipp när de kommer ut senare om jag hittar någon som vill filma och om jag samlar modet att utföra det.

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards