Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 24 juni 2009

Fel

Av John - 24 juni 2009 03:28

Vad jag än gör så verkar det bli fel. Om och om igen.


Jag hade en av de bästa tänkbara dagarna igår. Jag var i Göteborg med min flickvän och vi gick längs avenyn och fikade i solskenet, pratade oavbrutet i ett par timmar om allt tänkbart. Om att såga av Poseidon vid anklarna och vända honom upp och ner, om AC/DC's förband Bullet "Tack så jävla mycket Göteboooooorg", om hennes polackvänner, om toaletter, ja om allt möjligt. För det är vad vi pratar om. Allt möjligt och vi har alltid kul när vi pratar om allt möjligt. Det är just därför som jag är tillsammans med henne.

Dessutom så kan jag dra skämt för långt med henne och hon skrattar ändå... som att skämta om Kajsa Anka.


Sedan gjorde vi en barndomsdröm för mig att gå i uppfyllelse, vi gick på Universeum. Ett inomhuszoo/upplevelescentrum/musieaktigt ställe i Göteborg. Riktigt kul med henne. Gör jättegärna om det och det fick mig att längta till Göteborg till helgen ännu mer.




Men sen kommer frågan, idag, vad får man säga å inte säga? Det finns två ord som Kristina är allergisk emot och som inte gick att säga idag men jag önskar att en dag ska jag kunna få säga dem utan att behöva starta en diskussion varje gång. Jag försöker lära mig att inte upprepa gamla misstag, men när ska hon börja förstå något som vi t.o.m har diskuterat mest av allt tror jag? Snart så kommer jag klistra upp en gul postit lapp brevid hennes datorskärm som påminner henne... Men trots allt så älskar henne. Vi gör alla misstag och upprepar dem då och då.


Ett par ord som jag skulle vilja rikta direkt till henne:

God natt, sov så gott så hörs vi imorgon. Jag älskar dig. Glöm ej det.




Förutom att varit i Göteborg så hänger jag nu i Trosa med min farmor. Suttit ute halva dagen och pratat med henne om olika resor hon har gjort i livet och om politik. Riktigt intressant.

Imorgon ska jag försöka att trolla för folk om jag vågar. Vet ej om jag är redo än, har hållit på i strax över ett år nu men är ännu inte jättenöjd men det lär man aldrig bli. Man kan alltid bli bättre.


Göteborg på fredag och sen Arvika nästa vecka. Slipknot, Korn och NIN på G. AC/DC såg jag i söndags. Riktigt, riktigt grym spelning.

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards