Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av John - 25 mars 2009 18:12

När jag inte trollar så spelar jag musik och på måndagar och fredagar repar jag med mitt band, Corrosive Smile.


Vi uppträdde tidigare på en musiktävling, kallad Musik Direkt, tycker det är riktigt kul för man får 10 min att spela sin musik inför en garanterad publik. Älskar att stå på scen och när man blir garanterad att folk kommer så blir man glad.


Í.a.f tänkte posta videon som spelades in. Jag är han i svart till höger som spelar bas.


Jag brukar inte skriva det här ofta, har faktiskt aldrig skrivit det här tidigare men nu så får man gärna kommentera. Det är min sjätte gång någonsin som jag spelar musik inför publik. Första gången var när jag var 12 år, andra gången var två år sen, två gånger i skolan, fjärde å femte var förra året på Musik Direkt och nu i år min sjätte gång.

Som sagt, kommentera. Om ni tycker det är kasst, säg det, om ni tycker det låter bra, säg det, om ni vill ha ljudfilen, säg det, om ni tycker jag ska droppa musiken och bara arbeta med trolleri, säg det men tro inte jag kommer göra det.

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards