Sick-n-Twisted

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av John - 18 januari 2011 21:16

Mina vänner frågar mig ganska ofta hur det är att känna till hemligheter som jag aldrig kan avslöja.

Nu är inte det helt sant, jag kan ju avslöja mina hemligheter men om jag gör det så blir jag och tricken jag gör värdelösa.


I en början var det alltid svårt att hålla hemligheterna, man ville att folk skulle veta för att man trodde att de skulle bli mer imponerade. Dock så avslöjar jag aldrig ett trick, däremot kan jag lära ut enkla magitrick till folk så kan de gå därifrån och söka ny kunskap om de verkligen är intresserade att lära sig av magi.

Av John - 18 januari 2011 01:42

Kommer aldrig mer igen säga att jag har mycket att göra, för efter att ha lyssnat på en av de kinesiska utbytesstudenterna över hur hennes skolgång var mellan högstadiet och gymnasiet så var det ganska hårt. I korta drag, de började med morgon gymnastik 06:40, sen efter det lektioner fram tills lunch, sen lektioner fram tills middag, sen lektion och de slutade runt 19:40. Klockan 23:00 var det tvungna att sova, sen upprepa. 6 dagar i veckan, måndag till söndag.


Önskar jag hade den disciplinen när det kommer till magi, fast trots det så övar jag runt 5-6 timmar per dag. Mer en bra dag kanske och mindre om det är en dålig dag. Är jag ute och reser så kanske man inte har möjligheten att sätta sig ner och verkligen öva utan då har jag bara en kortlek i närheten för att hålla på med om jag inte har något bättre för mig.


http://www.youtube.com/user/lessclues

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Juliet Oscar Hotel November

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Era tankar och åsikter

Statistik

Min magi


Ovido - Quiz & Flashcards